Kirkor |
Wysłany: Wto 19:23, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
ja proponuje dodać też potwory z Gotica, z przezorności zrobiłem już go,i czekam na ocenę, orków i innych takich stwożeń nie dodałem bo są uniwersalne i występują prawie w każdej grze RPG:
*Ścierwojad*
> młody
Siła: 4
Zręczność:5
Szybkość: 4
Wytrzymałość: 5
Mana: 0
Życie: 22
>dorosły
Siła: 5
Zręczność: 7
Szybkość: 5
Wytrzymałość: 7
Mana: 0
Życie: 35
Cechy: żywi sie mięsem, może zabić człowieka, wprawny myśliwy może zabić go bez problemu, jeo mięso odpowiednio przygotowane jest bardzo smaczne. Można je spotkać prawie wszędzie, występują w stadach po 3- 5 odbników, rzadko są samotnie.
*Chrząszcz*
Siła: 2
Zręczność: 3
Szybkość: 3
Wytrzymałość: 1
Mana: 0
Życie: 4
cechy: można zabić go bez broni, jego pancerzyk jest twardy, ale nie wytzyma nacisku buta. Można je spotkać prawie wszędzie gdzie jest bród i smród. ich pancerzyki można opchnąć.
*Szczurokret*
>młody
Siła: 5
Zręczność: 5
Szybkość: 5
Wytrzymałość: 5
Mana: 0
Życie: 18
>dorosły
Siła: 6
Zręczność: 7
Szybkość: 5
Wytrzymałość: 7
Mana: 0
Życie: 26
cechy: jego mięso jest w smaku słone, nie trzeba przypraw, jest trochę ociężały ale atakuje szybko i mocna, nie do końca zdaje sobie sprawę z własnj siły. Są prawie wszędzie, żtwią się mięsem i owocami ale żadko polują, najwyrzej na małe zwierzęta, wolą padlinę.
*Wilk*
Siła: 7
Zręczność: 9
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 6
Mana: 0
Życie: 45
cechy: wilki atakują zwykle w grupach 4- 10 osobników, są szybkie i zwinne, trudno zabić je z łuku. atakują skacząc szybko na ofiare i starają się zatopić zęby w jej szyi, ich skurę można sprzedać na targu. Żyją w lasach i polują na rużne zwierzęta, np na ścierwojady.
*Krwiopijca*
Siła: 5
Zręczność:9
Szybkość: 8
Wytrzymałość: 3
Mana: 0
Życie: 15
cechy: Atakuje w stadach, są nad zbiornikami wodnymi, ich skrzydełka są cenne. Trzeba uważać na ich rządła, zadają poważne obrażenia a poza tym są trujące ale wystarczy trochę orczego ziela aby opatrzeć ranę i wypruć truciznę.
*Zębacz*
Siła: 10
Zręczność: 12
Szybkość: 11
Wytrzymałość: 9
Mana: 0
Życie: 55
cechy: wielki grożny jaszczur, jego skura jest pokryta łuskami, najwrażliwsze miejsce to brzuch i szyja, trudno go zabić ale opłaca się z jego skury można zrobić niezwykle lekką i twardą zbroję, prawie jak z mitrilu
* Topielec*
Siła: 10
Zręczność: 8
Szybkość: 8
Wytrzymałość:12
Mana: 0
Życie: 50
cechy: występuje przy większych jeziorach, ma skłonność do zabijania z zaskoczenia, może zajść od tyły i nagle swoim ciężarem złamać kręgosłup swoim ciężarem. można z niego pozyskać zęby i pazury
*Jaszczur*
> zwykły
Siła: 9
Zręczność: 7
Szybkość: 8
Wytrzymałość:11
Mana: 0
Życie: 45
>ognisty
Siła: 12
Zręczność: 8
Szybkość: 9
Wytrzymałość:15
Mana: 0
Życie: 75
cechy: jaszczury to pasywne wielkie gady, nie lubią intruzów, zwykle wygrzewaja się w słońcu, atakują tylko jeśli się je wkurzy, za to są potężne i trudne do zabicia
*Goblin*
> zielony
Siła: 7
Zręczność: 7
Szybkość: 7
Wytrzymałość:5
Mana: 0
Życie: 40
> czarny
Siła: 8
Zręczność: 8
Szybkość: 8
Wytrzymałość: 6
Mana: 0
Życie: 50
cechy: zielone gobliny są pospolite, można je spotkać prawie wszędzie, są uzbrojone w zardzewiały miecz, ich rzadsza odmiana, gobliny czarne są znacznie silniejsze, uzbrojone są w kij z gwoźdzem.
jak na razie nie widziałem więcej stworzeń, gram dopiero od kilku dni, nie przeszedłem jeszcze nawet pierwszego rozdziału, ale zębacze już zabijam, tak samo jak strażników starego obozu |
|