Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Glorfindel
Król Śródziemia
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:39, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra zaraz coś wymyślę.
(Siła (np. 40) - Życie przeciwnika (np. 20)) Podzielić na kostka (np. 2) = 10
Przy łukach jest zręczność.
Przeciwnik (to samo)
Wymyśliłem to na poczekaniu. Bo naprawdę mam mało mczasu. Jeśli ktoś chce coś poprawić przerobić mówicie śmiało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Katamin
Mistrz Toporów
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Morii
|
Wysłany: Czw 19:59, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tylko nie kapuje o co Ci chodzi z tym "podzielić na kostke" ??
A zasady oblicznai obrażeń to np .
- Obrażenia "przyjęte" ( te które otzymuje dana postać lub stworzenie ) zmniejszone o wytrzymałości
Obrażenia zadawena to np. siła postaci + siła broni ( trzeba będzie ustalić ) a kiedy rzut kością bedze poniżej posiadanych procęt umiejędtości walki daną bronią to obrażenia są zwiększone o połowę
Czyli wygląda to jakiś tak :
Moja siła wynosi 75 czyli zadaje 75 punktów obrażeń a moje umiejętność walką 1-ręczą wnoszą 30% czyli jeżeli rzut kośicą K6 bedzie poniżej 3 to zadaje (zaokraglone w dól) 75+30=105 punktów obrażeń
A jeżeli obrażenia zadane mi wyniosą 80 to zostają one zmniejszone o 53 bo tyle wynosi moja wytzrymałość
80-53=27 - punktów obrażeń
Jak ktoś ma jakieś uwagi to pisać bo to jest wymyślone na poczekaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jonaf
Goblins King
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 13:10, 06 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
taa i fajna walka, która trwa może jedno ciachnięcia... chyba ze mielibyśmy po 500 hp to co innego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Katamin
Mistrz Toporów
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Morii
|
Wysłany: Pią 16:14, 06 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jeżeli Glorfindel się zgodzi to do obecnych HP dopisze się na końcu 0 i bedzie np.
55+= 550 ( o to chodzi )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Glorfindel
Król Śródziemia
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:03, 06 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Sory ale się niezgadzam. Bo po pierwsze ty mozesz zmienić swoje obliczanie a po drugie mam pomysł fajny który wam potem ujawnię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lukas
Poborowy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:07, 06 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Hym... jedno zero do HP? Ok. Tylko może jeszcze zmniejszyc wytrzymałośc dwukrotnie? Bo inaczej wytrzymałośc będzie rosła z podobną szybkością, co zadawane rany i może się zdażyc, że jeden przeciwnik nie może zadac drugiemu żadnych ran. Trochę nierealne, nawet, gdyby to był hobbit atakujący orka.
A może, żeby urozmaicic walkę, to zamiast tych "krytycznych obrażeń" z umiejętności walki daną bronią, dac, że przy odpowiednim poziomie umiejętności możesz używac ataków specjalnych? Mam listę ataków, które przygotowywałem do innego systemu. Mogę je dac, chocby jutro rano.
A propos - jutro wieczorem powinienem dodac pierwszą częśc bestiariusza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Glorfindel
Król Śródziemia
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 7:49, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Chwilke Mam pomysł ale to by się wiązało z nowym tworzeniem kart i wzorów na karty. Myślę że to dość fajny pomysł. Zaraz wam pokażę.
Przy towrzeniu karty postaci
Płeć (kobieta lub mężczyzna)
Rasa
Człowiek (ulubiona klasa dowolna)
Elf (ulubiona klasa czarodziej lub łowca)
Gnom (ulubiona klasa Czarownik)
Półelf ( Ulubiona klasa dowolna)
Niziołek (ulubiona klasa Łotrzyk)
Półork (ulubiona klasa barbarzyńca)
Krasnolud (ulubiona klasa wojownik)
Klasy
Druid
Barbarzyńca
Czrodziej
Czarownik
Mnich
Wojownik
Paladyn
Lotrzyk
Łowca
Kapłan
Bard
Charakter
Praworządny dobry
Praworządny neutralny
Praworządny zły
Neutralny dobry
Prawdziwie neutralny
Neutralny zły
Chaotyczny zły
Chaotyczny neutralny
Chaotyczny dobry.
Statystyki
Każdy ma do wykorzystania 30 pkt.
Siła (Stan początkowy 10)
Zręczność -II-
Koncycja -II-
Charyzma -II-
Mądrość -II-
Inteligencja -II-
Opis postaci (opisujemy swą posatać)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lukas
Poborowy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:12, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
To mi wygląda na wzór systemu D&D. No, niech będzie, tylko poustalaj przeliczniki itd. No i jeszcze jedno: w śródziemiu nie ma gnomów i pół-orków. Zamiast nich dałbym goblina i orka.
P.S.
Pierwszą częśc bestiariusza doślę dziś wieczorem, lub jutro rano.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jonaf
Goblins King
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 15:12, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
ej ale ja nie widze, zeby to było forum o D&D więc karty postaci z D&D bym nie dawal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Glorfindel
Król Śródziemia
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:48, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Spokojnie to niejedyna modernizacja o której myślę. A i nie będę wpisywał tych goblinów i orków ponieważ.... to nie musi się trzymać śródziemia. Myślę czy niezmienić trochę nazw i opisów działów. Na swoje własne wymyślone nazwy. i nie zxrobić dość dużej modernizacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|